YazarOkur Sen de Yaz Anasayfa

özellikle erkek bakış açısına ihtiyacım var


merve

5 buçuk yıldır çıktığım beni deliler gibi sevdiğine inandığım bir sevgilim vardı. Kendinden önce hep beni düşünürdü. Kendinin daha çok ihtiyacı olmasına rağmen kendine telefon bilgisayar almadı bana aldı. Kesin evlencez gözüyle bakıyordum o yüzden biraz fazla sabrını zorladım sanırım. çok aşırı kıskanç bi insandı tayt bile giymemi istemiyordu ama ben istememesine rağmen herşeyi yaptım. çünkü ben onu kısıtlamıyordum. Ama ona göre çok kısıtlamışım. En büyük sorunumuz benim erasmusa gitmemdi. Erasmusa gideceğim diye ayrıldık bile. (kendisi kaptan sürekli yurtdışında ama ben gidince sorun oluyor.) En sonunda kabul etti hatta orda zorluk çekmiyeyim diye bana para bile verdi. Erasmustan dönmeme 20 gün kalmışken bi hafta erken görebilsin diye bana bilet aldı ve beni bi saniye görebilmek için herşeyini verebileceğini söylüyordu.Daha sonra çok büyük kavga ettik kıskançlıktan dolayı bi çok kere ayrıldık barıştık ve en son 5 senedir doğru düzgün konuşmadığı en yakın arkadaşı olduğunu idda ettiği bir kızla görüşmek için benden izin istedi ve dayanamadım ayrıldım. Biz ayrıldıktan hemen sonra o kızla çıkmaya başladı. Ve kıza bir haftada aşık oldu. Şimdi onla çıkıyor ayrılalı 2 ay olmadı sizce gerçekten beni hiç sevmiyor mu artık? Ne kadar yıpratmış olsam da bu kadar büyük sevgi nasıl hemen bitebiliyor? Nasıl hemen bi başkasına aşık olabiliyor? Çıldırcam şu yaşadıklarıma inanamıyorum.

bu sadece erkekler için değil insan daha iyisini bulunca eskisini çabuk unutur birde yılların alışkanlığı olmuştur ilişkide sıkılmıştır biraz farklı bir heyacan yaratmıştır onun da etkisi kesin vardır
sen de onu bırak benle çok ödeşmiş olursunuz nasıl fikir :)
5 buçuk yıl ne demek yaa adam sıkılmıştır ilişkiden bu kadar uzun süre sevgili kalınır mı bassaydın nikahı bunlar olmazdı kim bilir adam kaç kişi ile aldattı seni elinde hazır tutmuş seni yenisi çıkıncada bırakmış olan bu yani kasmaya gerek yok
İnsanar gerçekten aptalca düşünüyorlar. Nikahı bassaydın mantığı ya da evlenseydin de hemen bağlasaydın kendine düşüncelerine zaten hiç girme. Yani, sen 10 yıl da birlikte olsan evlenmeden o kişi sana 10 yıl bağlı kalmıyorsa, sence evlendikten sonra bağlı kalır mıydı? Yine bir şekilde aldatırdı, başkasıyla birlikte olurdu. Bu konularda çok ahkam kesmem. Benim de sevdiğim bir kız var, iki yıldır birlikteyiz. Her şeyi de yaşadık. Cinsellikten tut, en yakın sırlara kadar. Türk insanı mantığına göre şimdi benim o kızdan tadını aldığım için sıkılmış olmam gerekiyor. Ama ben onu daha çok seviyorum. Çünkü her şeyiyle daha yakından tanıdım. Kıskanma meselesine gelince, bu tamamen ilkel bir dürtü. Tüm erkeklerde ve kadınlarda var. Saçmalığın daniskası. Kişiler birbirlerini gerçekten seviyorsa o zaman kıskanma da olmaz. Giyim kuşama karışmak da bu yüzdendir zaten. Biyolojiktir bunların hepsi. Anlatayım: Benim sevdiğim kız başka bir erkeğin etkisine kapılmasın diye onu sürekli sınırlandırıyorum, çünkü elimden kaçmasını istemiyorum. O zaman ben eşsiz kalırım. ben eşsiz kalmamak için de kıskanma, yani bilimsel anlamda onu kısıtlamaya gidiyorum. O zaman da ne yapıyorum, onun giyimine de karışıyorum, nereye gideceğine de. Çünkü elimden kaçmasını istemiyorum. Uzun uzadıya yazabilirim ama anlatmak istediğim şu: İnsanlar çoğunlukla aşk ve sevgi sözcükleri fısıldarlar birbirlerine, ama bunlar genelikle içi boş sözcüklerdir. Ne kadar süre beraber olmanın hiçbir anlamı yoktur. Önemli olan kısa süre içinde 'paylaşılan anılardır' Sevginin büyüklüğü zamanla ölçülemez. 5 yıl değil 50 yıl sonra boşanan insanlar buna kanıt olabilir. Ben sevgilimi Erasmus'a gönderip göndermeme yetisine sahip değilim, o da benim hangi kızla görüşüp görüşmeme engel olma gücüne sahip değil. Ama yine de birbirimizi haberdar ederiz. İzin almak değil, haberdar etmek. Ama bir taraf memnun değilse bunu aptalca kıskanma temeliyle açıklamaz. Ben senin Erasmus'a gitmeni istemiyorum çünkü sende ayrı kalmak gerçekten benim için zor olduğu için diyebilirim. Ama sen şimdi oraya gidersin, kimbilir neler yapacaksın diye engel olmak da bayağı bi abes oluyor. Hatta çoğu insana garip gelen bir düşüncemi de paylaşayım. İnsanlar sıkılır. Sıkılır evet. Bazen başka bir kadından/erkekten de hoşlanabilirsiniz. Bu tamamen cinseldir. Türk insanı, bilhassa kadınının anlamakta zorlandığı, ve beynine sokamadığı da genelde bu. Yani erkeğin cinsel arzusunun bitmek bilmeyeceği. Erkek, sürekli başkalarıyla beraber olmak ister, çoğu da bunu engellemeye çalışır. Yani erkeğin doğasında olan bir durum bu. Bazen buna göz yummak gerekebilir. Yani, bu ahlaki olarak size çok garip geliyor ama öyle. Yani, erkek böyle. Neden sürekli tüm reklamlar erkeklerin ilgisini çekebilecek derecede nudist biçimlerde gösteriliyor zannediyorsunuz? Hanginizin babası mini etekli ve çok güzel bir kadını arzulamaz?
erasmusa gitmemi istememesinin sebebi zaten orda ne halt karışcan mantığıyla değildi. Dediğim gibi kaptan olduğu için 5 ayda 1 karada oluyor görüşebileceğimiz zamanda ben erasmusta olacağım için istemedi ama istese iznini iki aya çıkartabileceği için ben pek sorun yapmadım bunu. Karada olsam zaten erasmusa gitmene karışmam diyen bi insan tabi bence lafta. Neyse demek istediğim güvensizlikten kaynaklanan bi ayrılma olmadı bizimkisi. Ben ayrılmamızda zaten onu haklı buluyorum ama ben bu kadar değişmeye hazırken hiç şans vermemesini anlayamıyorum. Bugun aradı hala çok sevdiğini bana sarılabilmek için herşeyini verebileceğini söylüyo ama yaptıklarımı affedemiyor. Hayatına devam edebilmek için çıkması lazımmış şimdi de bırakamazmış yeni sevgilisine bunu yapamazmışmış. Hala beni seviyorsa bu kıza haksızlık değil mi?! Gece ben 4te arayıp 3 saat konuşması kıza haksızlık değil mi bunu nasıl yapıo o zmn. Yani bi başkası anlatsa karaktersizin tekimiş derim ama ona bu yakıştırmayı yapamıyorum.
Fazla naz aşık usandırır.
Olay basit edebiyat yapmaya gerek yok.Adam ilişkide hep veren, kaybeden, fedakarlık yapan taraf olmuş.Sana değer vermesine rağmen senden aynı değeri bulamamış sanırım yada o öyle düşünüyo.Bütün bu olaylar üst üste eklene eklene en son senin kıskançlığınla sona ermiş.Bence bırak gitsin artık.Herifi umursamamıssın hala burda böyle büyük sevgi bi anda biter mi diyosun.Aşk tek tarafın çabalarıyla bi yere kadar gider kusura bakma...
...