YazarOkur Sen de Yaz Anasayfa

Cinsiyetim kız ama bir kıza aşığım.


xxstrangerxx

Bakın ben 4 yıldır bunları çekiyorum.Aşık olmayı ben istemedim.Kendine kendine,durup dururken oldu.4 yıldır beni kardeşi olarak görüyo.Sevgililerini anlatıyo bana,dayanamıyorum.. Şimdi okulumu değiştirdim onu görmemek için ama daha kötü oldum.Tek çarem gitmekti çünkü,biliyorum. 1 buçuk ay sonra da başka şehre taşınıyoruz.

Lütfen..

Onu unutmama yardım edin.

kafanı dağıtmaya çalıy diyeceğim ama.. Senin bu durumun geçici değilse Allah'a sığın..O herşeyi bilen ve görendir.. ....AYKIZ.......
sende rüzgar ol
ayıpp kızzzz
bu bir psikoloji saplantıdır çok fazla irdelerse bile beyin sana hükmeden ve bir baya aşık olduğu ağır bastırırır o yüzden önce bu psikolojiden uzak durman ve bunun içinde ondan uzak durma yokmuş gibi var sayman lazım tabii hem cinsine karşı bir aşk değilde bir bayanın bir erkeğe aşkını yaşaman lazım buda bir etki sağlar ama bunlarda en önemli ALLAH (C.C) YARDIM İSTEMEK VE DUA ETMEKTİR
sakın cinsi tercihiniz yüzünden utanç duymayın bu doğal bir şeydir yaratılış meselesi yani... benim tavsiyem diğerlerinden farklı olacak: kötü tepki alacağından emin bile olsan, o kişiye derdini anlatmalı ve açılmalısın... böylece hem kendine hem karşıdakine karşı dürüst olmuş olacaksın. kim bilri o seni janlar belki...
Kardeşim ben sana Kuran okumanı oruç tutmanı tavsiye ederim çünkü açlık nefsi ençok terbiye eden şeylerden biridir ayrıca Kurandan bakarsan bir kavmin eşcinsellik nedeni ile helak olduğunu görürsün bu düşüncelerden Allaha sığın dua et bence bir hocaya danış yada bir psikolağa git sana tavsiyem budur
ya arkadaslar abartmayin bence oluyor boyle seyler her kiz bir kiza hayran ola bilir seve bilir bizimde o kadar sevdigimiz unluler var mesela ben ozlem yilmazi cok seviyorum simdi yakinimda olsa bagrima basarim pise yozmayin o ask deyil hayranlikdir o sadece arkadasmiz ask saniyor belkede boyle duyguyu hic simdiye kadar yasamamis ilk defa yasiyor diye boyle dusnuyor hic psikologa falan gitme canim bak ben kendimden bir tane deyim bizim sinifa bir kiz geldi en iyi benimle takiliyordu cok yakindik kardes gibi yani cok sevirdik bir birimiziiyi anlasiyorduk neyse bu kiz cikdi bizim sinifda bir il okudu sadece getdi kendlerine okumaga orda yeni dostlar tapdi neyse sonra az elaqe saxladi menle menim xasiyyetim elediki neysede sora incidim indan indi hec axtarmiramda onu ancaq helede menim xetrimi cox isdiyir gunu bugun yigsam desem incimisem yalvararki gel barisaq eleme bele min dil tokur menimde qelbim yjmsagdi onu nece defe bele bagisdamisam ama yeter bir hedd var ve o o heddini asdi yeni sozum ondadiki zamanla sende oda seni unudacag psixologi bir sey deyil her kesde olur ehemiyyet verme cox canim fikrini dagit baska dstlar edin fso)))
...